(anexa tabel)
La faza națională au participat doar elevii clasați pe primul loc de la faza județeană, astfel Școala Națională de Gaz se poate mândri cu 14 elevi/echipe care au participat la cel mai înalt nivel de competiție la diferite discipline:
1.Tincă Denisa Maria - IX Matematică-Informatică – religie – premiu special/ prof. Florin Petreuș
2.Mihai Semida - XII Tehnician în activități economice - tehnologii-economic/turism/ prof. Ovidiu Pop – prof. Morariu Ana
3.Buta Tiffany - XI Tehnician în activități economice – română – locul IV / prof. Ligia Csiki
4.Grézer Monica - X Tehnician în activități economice – matematică / prof. Miulescu Emilian
5.Ivan Dragos - XI Tehnician în activități economice – matematică / prof. Benyi Iuliu
6.Csoma Manuela - XII Tehnician în activități economice – matematică – locul I/ prof. Mureșan Gabriel
7.Rațiu Andreea - XII Tehnician în activități economice – matematică – mențiune / prof. Muresan Gabriel
8.Neagu Savu Florin - XI Tehnician ecolog - protecția mediului/ prof. Simona Mihaiu
9.Baltag Denisa - X Tehnician în activități economice – loc III –tenis de masă/ prof. Cioc Maria
10.Echipa de șah coordonată de prof. Cioc Maria, locul VII:
a.Nariță Maria – IX Tehnician în turism,
b.Stoia Denis – X Matematică-informatică,
c.Nariță Marcel - XI Matematică-informatică,
d.Dezsi Marcus - XI Matematică-informatică,
11.Coșcodar David – XII Tehnician în automatizări – tehnic/electronică, automatizări / prof. Moldovan Rodica
12.FE ETERNITY – XII Tehnician în activități economice - locul II – regionala/ prof. Ovidiu
13.Popa Cătălin – XII Matematică-informatică – locul II – Conferința națională de informatică pentru elevi.
14.Bleahu Maria Diana – X Tehnician ecolog – mențiune specială - Concurs Național de Chimie „Petru Poni”
"Aceste rezultate au fost și sunt posibile pentru că se coroborează mai mulți factor care converg în același punct. Pe de o parte este școala cu profesorii bine pregătiți și dăruiți în munca lor și pe de altă parte este elevul care are anumite aptitudini și este dispus să le dezvolte, să studieze și să participe la concursuri. Un rol decisiv îl are și familia care este factorul de echilibru între dascăl și elev. Această conlucrare duce la excelență, iar școala noastră încearcă să facă din excelență un mod de viață, o obișnuință. Aristotel afirma că „suntem ceea ce facem în mod repetat: prin urmare excelența nu este un act singular, ci un obicei", spun reprezentanții SNG Mediaș.