VIDEO: Gaz Metan Mediaș, în linie dreaptă cu pregătirile pentru Liga I


Gaz Metan Mediaș s-a reîntors din cantonamentul de la Zlatibor de câteva zile și a intrat în linie dreptă cu pregătirile pentru Liga I. Medieșenii au avut victorii pe linie în amicalele disputate în respectivul cantonament, însă mai importante au fost condițiile foarte bne de pregătire, lucru menționat de antrenorul medieșenilor într-o conferință de presă. "Am avut parte de condiții foarte bune. La Zlatibor au fost terenuri foarte bune, am putut desfășura pregătirea în cele mai bune condiții. Am avut la dispoziție un lot nu foarte numeros, pentru că așa cum spuneam, eu îmi doresc un lot de 25 de jucători, aici incluzând și portarii. Nu am fost 25 chiar dacă includem aici și jucătorii aflați în probe, deci ne mai trebuie 2-3 jucători", a spus Cristian Pustai.
Un produs Blogger.