VIDEO: Ședințele Consiliului Local Mediaș, în direct pe internet



Ședințele Consiliului Local Mediaș vor fi transmise în direct pe internet. Consilierul Local Social Democrat Mihai Macaveiu a propus la sfârșitul ședinței de luni după amiază ca toate ședințele Consiliului Local să fie transmise în direct pe internet, pentru ca medieșenii care nu ajung la sala mare de ședințe a primăriei să poată urmări dezbaterile. Propnerea este cu atât mai bună cu cât medieșenii care doreau să asiste la ședințele Consiliului Local Mediaș și care lucrează nu vor mai putea face acest lucru, doar dacă se vor învoi de la serviciu. Consilierii locali au mutat ora de desfășurare a ședințelor, astfel încât acestea vor începe la ora 14, și nu 16 cum este în prezent. "Propunerea mea este să inițiem un proiect de hotărâre prin care ședințele de Consiliu Local să fie transmise live pe internet. Asta cer de foarte mult timp și ar trebui să fiți cu toții de acord cu ceea ce vreau eu pentru că vedeți, am mutat ora ședințelor la ora 14 și sunt cetățeni care ar dori să vină la ședințe și nu pot, dar poate într-o pauză la serviciu se uită la ședința de Consiliu Local", a fost mesajul lui Mihai Macaveiu pentru colegii săi consilieri locali.
Propunerea social democratului din legislativul medieșean a fost primită bine de primarul Mediașului. Gheorghe Roman i-a spus lui Macaveiu să se ocupe de punerea în practică a acestei idei. "Cînd cineva îmi spune că vrea ceva, eu îi spun ocupă-te. Dacă doriți să vă ocupați, din partea mea aveți toată susținerea și chiar nu am nicio problemă ca ședințele de Consiliu Local să fie transmise și să fie văzute de toată populația municipiului Mediaș. Vă doresc succes și să vă ocupați de acest lucru", a spus Roman.
Un produs Blogger.