VIDEO: Vedeta Gazului Metan a revenit la Mediaș. Eric a semnat pe un an de zile


Gaz Metan Mediaș a realizat un transfer extrem de important cu 9 zile înainte de începutul Ligii I. Echipa medieșeană a reușit înregimentarea brazilianului Eric de Oliveira, brazilianul revenind la Gaz Metan după o aventură la formația al Ahli. Eric a fost prezentat joi după amiaza în cadrul unei conferințe de presă la care au mai participat președintele Gazului Metan, Ioan Mărginean, antrenorul Cristian Pustai și restul jucătorilor transferați în această vară. Potrivit responsabililor clubului medieșean, Eric a semnat un contract valabil pentru un an de zile. "Nu am cuvinte să exprim această revenire pentru că implică mai multe lucruri. Mă bucur că sunt acasă, că pot să joc la Mediaș. În al doilea rând, mă bucur pentru familia mea, sunt acasă cu familia, care este neprețuită. Sunt curios să aflu starea copilului meu, mai ales că acum înțelege ce este fotbalul, înțelege că sunt fotbalist și aș vrea să văd reacția lui la primul meci, dacă am ocazia să joc. De asemenea, aș vrea să văd și reacția oamenilor care m-au iubit și mă iubesc în continuare. De fiecare dată când vin la Mediaș vin cu plăcere și sper să îi fac pe medieșeni bucuroși. Îmi doresc să ajungem tot mai sus cu echipa", a spus brazilianul Gazului Metan.
Eric și-a început prima aventură la Gaz Metan în 2008, cînd a semnat primul contract cu echipa medieșeană. A plecat în 2011 de la Mediaș, însă a revenit după scurt timp, în septembrie 2012. În sezonul 2012-2013, a fost căpitanul Gaz Metanului, jucând în 22 de meciuri și marcând 4 goluri. S-a antrenat o perioadă la VFL Wolfsburg, apoi a plecat la Karpaty Lvov, unde a stat un sezon. În iulie 2013, Eric a semnat cu Pandurii Târgu Jiu, urmându-l aici pe fostul său antrenor de la Gaz Metan, Cristian Pustai Cu Pandurii, a ajuns până în grupele Europa League, contabilizând 8 partide. Cea mai importantă dintre ele a fost meciul retur contra Levadiei Tallin, soldată cu o victorie a gorjenilor cu scorul de 4-0, din turul 2 preliminar, când Eric a fost omul meciului, având 3 pase decisive de gol. A reușit cel mai important gol al carierei sale pentru gorjeni, în meciul cu Fiorentina scor 1-2. De la Pandurii a plecat la Al Ahli, iar în această vară a revenit la Gaz Metan.
Un produs Blogger.