Voluntarii din Mediaș: Noi suntem voluntarii voștri


Un text extrem de emorționant despre voluntarii medieșenii a apărut duminică pe rețeaua de socializare Facebook. Îl prezint așa cum l-am primit, iar dacă îl vede cel care l-a scris (pentru că deocamdată este un mister cine l-a scris) îl rog să dea un semn.

Mergeam pe strada ieri, in zona centrala, unde se intalmpla ce-a de-a 12 a editie a festivalului Medias, Cetate Medievala. Auzeam un cuplu, admirativ povestind despre cum au fost intampinati intr-unul din turnurile deschise cu aceasta ocazie in oras. Vorbeau despre acest grup de voluntari din care fac si eu parte si care primea de aceasta data laude si vorbe de exaltare legat de munca noastra. Ma simteam mandru. Mandru, emotionat si recunoscator ca cineva…ne observase. Este ce-a de –a 3 a editie la care eu personal particip, printre multe alte evenimente locale si regionale. Insa, dintre toate, mi-a placut acasa. Aici, unde daca intorc privirea imi zaresc un fost coleg de clasa, un vecin, un actual coleg pe care ii observ ca-si lungesc lung ochii sa poata citi pe ecusonul meu”VOLUNTAR”. Suntem o echipa faina. Unita. Organizata. Profesionista. O echipa care are o “mama” ce-a stiut sa ne atraga spre tot ce facem ca voluntariat. O fiinta calda dar stricta, care a stiut sa ne insufle acest dor de a vrea sa participam la evenimente ca voluntari. Sa ne faca sa ne fie dor de echipa. Sa ne faca sa ne stim bucura de ceea ce ne iasa bine si care ne invata de fiecare data cum sa iasa si mai bine. Suntem echipa pe care putini o vedeti, suntem acei omuleti din spatele “cortinelor” care oricand, oriunde am fost chemati,de orice organizator am facut din munca neplatita o bucurie si un motiv de a face ca ceea ce voi vedeti in strada, pe ecran, pe scena, in parc…oriunde sa para “organizat” si frumos. Ne place ceea ce facem, ba chiar ne cautam extra evenimente, cu planuri de a ne face propriile activitati. Si ne iasa. Ne iasa fiindca suntem Centrul de Voluntariat si structura Consiliului Local al Tinerilor, care stim ca putem incepe o munca de jos , dar care sa ajunga pana la cel mai profi standard. Stim sa traducem, stim sa ghidam turisti in zona istorica, stim sa promovam, sa fim asistentii regizorilor si actorilor renumiti veniti la noi in oras, sa organizam cupe sportive, campanii umanitare si, probabil omit foarte multe, dar un lucru este sigur:SUNTEM ECHIPA! O echipa care-si iubeste coordonatoarea, o doamna careia nu-i place sa fie numita “doamna Gina”, retezand apelativul “doamna” de fiecare data, tocmai pe considerentul ca ne e aproape, ne e egala si ne organizeaza printr-un respect, modestie si grija pe care ni-l mai ofera parintii nostri acasa. Astfel de initiative sustinem noi tinerii carora multi dintre voi ne-ati adresat un “multumesc” de cate ori v-am impartit pliante, ori ne-ati trimis un zambet de cate ori ne-ati gasit alergand dupa vreun artist sa-I oferim o sticla de apa, ori cand ne gaseati prin rape adunand deseurile “duse de vant”…ori…oricum credeti ca am interactionat . Noi suntem voluntarii vostri.
Un produs Blogger.