TRAGEDIE pe ŞOSEA: Bărbat MORT într-un GRAV ACCIDENT RUTIER


Un bărbat a decedat marţi, în jurul prânzului, în urma unui accident care a avut loc pe DN 1, centura Avrigului. Accidentul s-a produs ca urmare a coliziunii dintre două autoturisme. În urma impactului, şoferul unuia dintre autoturisme a rămas captiv în maşină. În ciuda eforturilor paramedicilor şi a echipajului de la Descarcerare, bărbatul a decedat la puţin timp de la producerea accidentului. Autoturismul marca Opel în care se afla victima a fost lovit de o autoutilitară a Ambulanţei judeţului Prahova. Se pare că Ambulanţa nu a mai putut evita impactul cu maşina care ieşea de pe un drum fără prioritate. "Accidentul s-a produs pe Drumul Naţional 1, la kolometrul 285. În eveniment au fost implicate două autovehicule: o autospecială a Ambulanţei, care se deplasa pe direcţia Veştem către Braşov şi un autoturism Opel care se deplasa dinspre localitatea Avrig către Sibiu. În urma evenimentului, conducătorul autoturismului Opel a decedat. În prezent, efectuăm cercetări pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor producerii accidentului", a declarat inspectorul Bogdan Malea, din cadrul Poliţiei Rutiere Sibiu. Martorii au încercat să îi acorde primele îngrijiri bărbatului care a murit în accident. Nu s-a mai putut face nimic pentru el. "Maşina era aruncată în şanţ, am încercat să dăm o mână de ajutor. Am crezut că poate mai e vreo posibilitate de a-l salva. Am prins să îl tragem, să îl scoatem de acolo, dar nu am putut. Era încarcerat. Era lovit în partea stângă la tâmplă. Cred că a murit instantaneu. A fost puternic impactul. Neacordare de prioritate a fost, cred. Mă doare că îmi era cunoscut. Era un om cumsecade, un om muncitor", a spus un cunoscut care era în zonă şi a încercat să îl ajute pe bărbatul decedat.
Impactul dintre cele două autoturisme a fost atât de puternic, încât ambele maşini, atât Ambulnaţa, cât şi autoturismul Opel au ajuns în şanţul de pe partea opusă a sensului de mers.
Un produs Blogger.