Eugen Grozav: Am fost DAT AFARĂ pentru că AM CERUT DEMISIA domnului senator Arcaș


Social democratul medieșean Eugen Grozav și-a pierdut locul de consilier local în Consiliul Local Mediaș după ce a fost exclus din partid. La ședința de luni după-amiază, aleșii locali medieșeni au adoptat hotărârea privind vacantarea postului de consilier local, după ce organizația municipală Mediaș a Partidului Social Democrat a transmis o adresă aparatului de lucru al Consiliului Local prin care anunța ca Eugen Grozav a fost exclus din partid. Înainte de votul consilierilor locali, Eugen Grozav a luat cuvântul în plenul Consiliului Local Mediaș. "Personal am aflat de la doamna secretar că mi-a fost retras sprijinul. În data de 19 iunie a avut loc o ședință la PSD Mediaș, ședință în cadrul căreia i-am cerut demisia domnului președinte Viorel Arcaș. Eu am adus 10 capete de acuzare domnului președinte Viorel Arcaș, iar după câteva zile, a fost convocată o ședință la partid și mi s-a retras sprijinul de către PSD", a spus Eugen Grozav în plenul ședinței Consiliului Local Mediaș. AICI și AICI găsiți detalii despre excluderea lui Eugen Grozav din PSD Mediaș.
Un produs Blogger.