Gheorghe Roman: Voi CANDIDA la Primăria Mediaș în 2016. Actuala CONDUCERE a Primăriei este OBOSITĂ


Dacă voi avea susținerea din 2012, categoric voi candida pentru funcția de primar al Mediașului. Declarația îi aparține deputatului medieșean Gheorghe Roman și a fost făcută în cadrul unei emisiuni la Nova TV Mediaș. Deputatul medieșean a spus că actuala conducere a Primăriei este una ineficientă și obosită și a precizat că în 2012 a fost votat de peste 30% din medieșeni. "Actuala conducere a administrației locale din Mediaș este una obosită și ineficientă. În condițiile în care voi avea susținerea pe care am avut-o în 2012, când m-au votat peste 30% din medieșeni, răspunsul meu este categoric da. Nu poți să refuzi să candidezi la o astfel de funcție dacă atunci când te întâlnești cu medieșenii te întreabă: cum ai putut să pierzi în 2012 alegerile? Eu știu cum le-am pierdut, știu și în ce zone le-am pierdut și mă gândesc doar cum a reușit echipa domnului Neamțu să îi convingă în ultimele zile pe oamenii de pe străzile Ciocârliei, Baia de Nisip, din Ighișu Nou sau din alte locuri să meargă cu domnia sa? De asemenea, îmi amintesc că s-au spus tot felul de mizerii despre mine, despre familia mea. Sigur. și eu puteam să mă uit la alți contracandidați, să îi întreb dacă sunt niște familiști convinși și puteam să împrăștii prin oraș tot felul de lucruri despre alți contracandidați și poate ale mele erau mai reale decât ce s-a spus la adresa mea și care au fost false, dar am considerat că nu este bine să facem mizerie în oraș. Niciodată nu voi intra într-o campanie electorală legându-mă de persoana cuiva, de problemele lui de familie sau de alte lucruri care nu țin de administrarea orașului", a spus deputatul Gheorghe Roman.
Un produs Blogger.