Ștefan Valea, fostul director al SNG Mediaș, mesaj emoționant pe Facebook

Fostul director al Școlii Naționale de Gaz Mediaș, Ștefan Valea, a postat un mesaj emoționant pe rețeaua de socializare Facebook, după ce a decis să renunțe la funcția de director al SNG. Vă prezint integral acest mesaj.
"In 3 iulie 2015 s-au implinit 15 ani de cand am fost numit sa conduc destinele unuia din cele mai mari si,indraznesc sa spun,cele mai bune licee ale judetului nostru.Luam atunci "in primire" un liceu care, in cei 10 ani scursi dupa schimbarile din decembrie '89,facuse un salt urias fata de ceea ce a fost pana la acele schimbari.Ma angajam sa conduc un liceu devenit deja un liceu cu prestanta in judetul nostru,iar raspunderea era, pot spune, coplesitoare.Privind in urma la cei 15 ani,cred ca am reusit,impreuna cu oamenii cu care am lucrat(profesori,angajati,elevi,parinti,parteneri ai scolii),sa facem o treaba buna.Prestigiul pe care scoala il are acum in comunitatea mediesana,faptul ca anual o mare parte din cei mai buni absolventi de gimnaziu din Medias(si nu numai!) aleg sa continue anii de liceu la scoala noastra, arata ca cei 15 ani ai mei de directorat au fost rodnici!Au fost ani in care am depasit situatii dificile,am desfasurat proiecte de amploare,am purtat grija scolii in sufletul meu in fiecare zi,nu am lasat niciodata problemele scolii la poarta ei atunci cand plecam acasa,dar au fost si multe satisfactii pe care realizarile scolii mi le-au dat!Ma despart azi cu nostalgie in suflet cam de un sfert din viata mea(15 ani din cei 61 de viata!).Nu o fac din comoditate sau din egoism!Peste un an,cel mult doi, am posibilitatea de a ma pensiona,deci, oricum, peste un an sau doi, echipa manageriala trebuia schimbata!Am ales acest moment tocmai in ideea de a ramane langa cei doi directori pe care i-am propus consiliului de administratie ai inspectoratului(care au fost numiti ieri in sedinta consiliului) si de a-i ajuta!Lor le doresc sa duca scoala inainte si sa tina minte ca SUCCESELE SCOLII SUNT ALE TUTUROR,DAR RASPUNDEREA PENTRU ESEC ESTE NUMAI A LOR!Este "povara" pe care am purtat-o in suflet in toti anii astia si pe care Bunul Dumnezeu m-a invrednicit sa o duc cu bine pana la capat!", a scris Ștefan Valea pe Facebook.
Un produs Blogger.