VIDEO Ion Balaur: Obiectivul cu Satu Mare este victoria. Au o echipă imprevizibilă


Gaz Metan Mediaș joacă vineri după amiaza, în deplasare, cu Olimpia Satu Mare, în cadrul etapei a 6-a a ligii secunde la fotbal. Medieșenii pleacă încrezători spre Satu Mare, "lupii negri" având punctaj maxim în partidele disputate în deplasare în actualul sezon al Lgii a doua. Medieșenii vin după un pas greșit pe teren propriu, remiza obținută in extremis, scor 3-3, cu CS Mioveni. Tehnicianul Gazului Metan a spus joi în cadrul unei conferințe de presă că va opera unele modificări în primul unsprezece, nemulțumit fiind de unii dintre jucătorii care au evoluat contra Mioveniului. În același timp, antrenorul Ion Balaur a declarat că obiectivul pentru această partidă este obținerea celor 3 puncte puse în joc. "Olimpia Satu Mare este o echipă imprevizibilă din punctul meu de vedere, cu rezultate contradictorii. Mergem acolo după un joc modest făcut acasă și mă refer la rezultatul cu Mioveni. Sper să arătăm altfel și să obținem cele 3 puncte. De asemenea, sper să eliminăm greșelile pe care le-am făcut la meciul cu Mioveni și ar fi bine dacă ne-am apropia ca joc de partida câștigată cu U Cluj, care a fost una dintre cele mai bune ale noastre. Vor fi câteva schimbări în lot, dar încă nu am echipa de start", a spus Balaur.
Partida dintre Olimpia Satu Mare și Gaz Metan Mediaș se dispută vineri, 2 octombrie 2015, de la ora 16.
Un produs Blogger.