VIDEO: Scandal la Gaz Metan Mediaș. Antrenorul acuzat că a cerut 5.000 de euro unui jucător. Balaur: O să consult un avocat



Un jucător care a participa la un trial organizat de Gaz Metan Mediaș în vara acestui an, în perioada de pregătire, a adus acuzații extrem de grave antrenorului echipei medieșene, Ion Balaur. Mijlocașul Adrian Martonca spune că a participat la un meci organizat de Gaz Metan Mediaș și că antrenorul Ion Balaur i-ar fi cerut 5.000 de euro pentru a-l păstra în echipă. Martonca a spus că a crezut inițial că antrenorul Ion Balaur glumește, însă la al doilea meci nu a mai intrat deloc, așa că a decis să plece de la Mediaș. “Am fost în vară la Mediaş, iar antrenorul Ioan Balaur mi-a zis: “vrei să intri în lot, contribui cu suma de 5000 de euro!”. Ştiu un coleg care a intrat pe o sumă mai mică, era finul lui Balaur. De-aia fotbalul românesc este aşa slab. Din cauza persoanelor precum domnul Balaur. I-am spus că îi dau din salariul pe care mi-l dă şi mi-a zis că el vrea toţi banii odată, că dacă pe el îl schimbă în 2 sau 3 etape, când îi mai dau banii?”, a spus Martonca pentru gazistul.ro.
Balaur: O să consult un avocat
Ioan Balaur a fost extrem de supărat când a auzit de respectivele acuze și a spus luni într- conferință de presă că nici nu şi-l mai aminteşte pe acest jucător, care a evoluat o jumătate de repriză într-un trial organizat de Gaz Metan. “Este o mare minciună. Atunci au fost 40, poate 50 de jucători la trial. Acest jucător a fost schimbat după 20 de minute, deci n-a prezentat niciun interes. A fost adus după o recomandare primită de directorul nostru sportive, Claudiu Boaru. Cum puteam să cer eu bani de la un jucător venit din partea unui șef de-al meu? Eu nici nu pot lua decizia de a transfera un jucător. Pot face o recomandare, dar deciziile se iau de către conducere. Am 20 de ani de antrenorat, dar nu mi s-a întâmplat aşa ceva. Cereţi referinţe despre mine de la Sânmărtean, Dolha, Scutaru, jucători cu care am lucrat. O să mă consiliez cu un avocat şi vom vedea ce e de făcut. E vorba de imaginea mea totuşi”, a spus Ion Balaur în conferința de presă de luni.
Antrenorul Gazului Metan a negat şi informaţia că ar avea un fin în echipă. Balaur a spus că finii lui sunt Viorel Moldovan, Dorel Purdea şi Francisc Dican, iar copiii lor nu au legătură cu fotbalul.
Mai sus am postat declarațiile antrenorului Ion Balaur și directorului sportiv al clubului Gaz Metan Mediaș, Claudiu Boaru.
Un produs Blogger.