Medieșeanul Emanuel Varga părăsește X Factor

Medieșeanul Emaneul Varga a apărut vineri seara la X Factor în prima etapă de Bootcamp, fiind în echipa lui Ștefan Bănică junior. Din păcate, Emanuel nu a trecut în etapa a doua de Bootcamp. Tânărul din Mediaș a interpretat piesa "You are not alone" a lui Michael Jackson.
Emanuel spune că a început să cânte din clasa a patra, iar visul său este să câștige x Factor. "Eu cânt din clasa a patra pentru că îmi place foarte mult muzica. Am vrut să participa la X Factor de când a început emisiunea, însă din cauza vârstei nu am putut să mă înscriu. Acum, când am 14 ani, am putut să particip. La X Factor as vrea să capăt experiență și să îmi creez o carieră muzicală. La audiții m-am simțit foarte bine, toată lumea m-a încurajat. Mi-am dorit foarte mult să merg la emisiune. Pe scenă mi s-a zis că sunt atât de micuț. Visul meu este să câștig X Factor. Despre Emanuel am mai scris la etapa audițiilor. AICI și AICI găsiți materialele.
SURSĂ FOTO - X Factor România
Un produs Blogger.