VIDEO: O tânără din Mediaș la X Factor. Bianca Maria Kadar a interpretat piesa "Stand by me"


Bianca Maria Kadar, tânăra de 17 ani din Mediaș, a apărut vineri seara în cadrul concursului X Factor. Bianca a obținut 3 DA din partea juriului X Factor în urma interpretării piesei "Stand by me". 
"Am trecut de etapa preselecțiilor de la Sibiu și a trebuit să merg la București. Mi-au spus data la care trebuia să merg, au plătit ei transportul și cazarea, pot să spun că au fost condiții foarte bune. Am ajuns la București și am avut emoții foarte mari, însă cu o seară înainte de audiții m-am sfătuit cu mama și cu un prieten pe care l-am adus ca susținător. Audițiile au început la ora 10 dimineața și am plecat de acolo pe la 5-6 seara. Piesa pe care am prezentat-o a plăcut juriului, Horia Brenciu a spus că a fost surprins foarte plăcut, Delia a avut lacrimi în ochi și a spus că vede ceva foarte frumos în viitorul meu muzical, iar de Ștefan Bănică junior mi-a fost cel mai teamă. Însă și el a spus că a ieșit totul ok, că am transmis ceva prin piesă. Am primit 3 de DA, nu am mers mai departe în bootcamp, însă sunt în stadiul de așteptare pentru că de anul acesta este și votul publicului. Din momentul în care o să fiu prezentată la TV în concurs pot să fiu votată și să merg direct în Galele Live. Eu am mers acolo cu o poveste despre un prieten de-al meu care a murit. Cu el am vrut să merg la X Factor însă nu s-a mai putut", mi-a spus Bianca Maria Kadar în luna septembrie a acestui an. AICI găsiți materialul realizat în urmă cu două luni cu Bianca.
SURSĂ FOTO - X Factor România
Un produs Blogger.