Primarul din Copșa Mică: Am "contract" cu copșenii. Voi candida pentru un nou mandat

Primarul din Copșa Mică, Daniel Tudor Mihalache, va candida la alegerile locale din vara acestui an pentru un nou mandat. Edilul spune că are un "contract" cu copșenii și își dorește să pună în aplicare toate proiectele pe care le-a gândit înainte de prima candidatură. Mihalache a mai spus că și-a propus încă de la bun început să obțină 5 mandate consecutive de primar al orașului Copșa Mică. Acesta a mai declarat că îi place ceea ce face și indiferent de propunerile pe care le-a primit de a candida pentru funcții sau alte demnități, va continua la primăria din Copșa Mică. "Mie îmi place mult ceea ce fac și o să mai candidez pentru un mandat la alegerile din acest an. În viața politică tot timpul sunt propuneri, dar răspunsul meu este de fiecare dată același: eu am un contract cu oamenii mei, eu sunt copșean, am o datorie pentru ei și abia după aceea am o datorie față de mine", a spus Mihalache.
Un produs Blogger.