Candidat-surpriză pentru Consiliul Local Mediaș

Dan Radu Păltan s-a înscris ca și independent în cursa pentru Consiliul Local Mediaș. Păltan și-a depus în cursul zilei de marți dosarul la Biroul Electoral de Circumscripție Mediaș. După depunerea candidaturii, Dan Radu Păltan a transmis și un comunicat de presă.

Numele meu este Păltan Radu Dan, am 33 de ani și sunt un medieșan get beget(adică m-am născut am crescut și am hotărât sa raman  aici, de aceea cunosc  și m-am implicat întotdeauna  în rezolvarea problemelor de care se lovesc constant concetățenii mei),  sunt de meserie economist și am fost consilier local pe finalul de mandat al acestui Consiliu Local. Mi-am depus candidatura pentru funcția de consilier local ca independent deoarece consider că acest oraș merită să fie condus de un Consiliul Local format din oameni tineri, gospodari, cu energie, bine pregătiți și dornici să-și aducă aportul la dezvoltarea orașului și nu de niște piese pe o tablă de șah care să execute doar ordine politice. Pentru a reuși în demersul dezvoltării Mediașului nostru, consilieri locali au nevoie de implicarea tuturor cetățenilor orașului, motiv pentru care eu sunt dispus să ascult și să îi reprezint pe toti cetățeni care vin cu probleme sau sugestii pertinente.
Așa cum am amintit anterior sunt de profesie economist motiv pentru care noțiuniile și informațiile economice ca de exemplu buget, cheltuieli sau venituri  nu îmi sunt necunoscute. Tot la pregătire mea pot menționa absolvirea Facultății de Drept, de aceea pot să îmi aduc aportul în domeniul juridic, de care este atâta nevoie, într-un Consiliul Local lipsit de dosare penale!!!
Având în vedere expriența mea în gestionarea de proiecte, consider că pot să-mi aduc aportul în supravegherea și realizarea proiectelor atât de necesare Mun. Mediaș. Cel mai bun exemplu sunt zeciile de proiecte bugetate pe care medieșenii le așteaptă de atâta timp și  care și de  4 ani  nu au fost finalizate sau nici măcar începute, dar în care cheltuielile pentru acestea sunt rostogolite de la an la an fără a fi tras nimeni la răspundere. De aceea, în perioada de consilier local am ajuns la concluzia că pentru a reuși este nevoie în primul rând de voință, profesionalism, resurse, organizare și nu în ultimul rând de muncă. Din aceste motive și cu aceste argumente îmi depun candidatura ca și candidat independent, astăzi, pentru un loc în Consiliul Local Mediaș.   

Un produs Blogger.