Lovitură de teatru: Se cere insolvența clubului Gaz Metan Mediaș

Echipa de fotbal Gaz Metan Mediaș nu se poate bucura prea mult de revenirea în prima ligă a României la fotbal. O agenție de turism, care s-a ocupat de cantonamentul din Turcia al "lupilor negri" cere nici mai mult, nici mai puțin decât insolvența clubului de pe malurile Târnavei Mari. Agenția respectivă s-a ocupat de cantonamentul din iarnă al echipei medieșene, cantonament desfăşurat în Antalya. Agenţia de turism s-a ocupat ce rezervarea şi plata cazării celor de la Gaz Metan Mediaş, dar şi de meciurile amicale disputate de jucătorii clubului medieșean. De biletele de avion s-a ocupat fostul preşedinte al ardelenilor, Ioan Horoba. Nota de plată, în valoare de peste 20.000 de euro, urma să fie achitată de clubul din Mediaş la finalul lunii aprilie. Cei de la agenția Weco Travel susțin că au mai rămas fără bani după ce au lucrat cu echipe din Liga I, însă ce s-a întâmplat cu Gaz Metan depășește orice înțelegere. "Noi am mai lucrat cu echipe din Liga 1 şi am mai luat ţepe, dar ce s-a întâmplat acum depăşete orice imaginaţie. Noi am negociat cu Iosif Biro şi cu Ioan Horoba. Ne-am înţeles atunci ca la sfârşitul lunii aprilie să ne vireze banii. Între timp cei doi au plecat de la club, iar noi am încercat să discutăm cu domnul Mărginean, noul preşedinte de la Mediaş, însă modul în care ne-a tratat a fost incredibil. Iniţial ne-a spus că ne vom lua banii după ce echipa promovează, printr-un contract de cesiune, banii urmând să fie viraţi direct de LPF. După finalul campionatului ne-a spus că nu are timp de noi", au spus reprezentanții firmei pentru Mediafax.
Un produs Blogger.